Sections

Recent Chat Log

Time Position Name Message
May 21, 2018 6:37:56 pm 21  OMG1337 lol
May 21, 2018 6:37:53 pm 2,744  Derbs♕ BANANA DOWN
May 21, 2018 6:37:46 pm 21  OMG1337 fek ow
May 21, 2018 6:37:35 pm 10  SPAZABAT YUUUP! dance dancing
May 21, 2018 6:37:27 pm 10  SPAZABAT YUUUP! hey now!
May 21, 2018 6:37:27 pm 252  Jazz_Hands bye :( BB LETS DANCE
May 21, 2018 6:37:26 pm 3  HARDBALLS she was a close one
May 21, 2018 6:37:24 pm 252  Jazz_Hands bye :( YIYTIIII
May 21, 2018 6:37:24 pm 10  SPAZABAT YUUUP! lets dance
May 21, 2018 6:37:21 pm 10  SPAZABAT YUUUP! Jazz,
May 21, 2018 6:37:21 pm 3  HARDBALLS gg
May 21, 2018 6:37:21 pm 404  BlaZin gg
May 21, 2018 6:37:20 pm 21  OMG1337 lol gg
May 21, 2018 6:37:20 pm 32  Divinity gg
May 21, 2018 6:37:20 pm 252  Jazz_Hands bye :( YASSSS
May 21, 2018 6:37:20 pm 1  [*DoGz*]ᴿ 420NECRO gg jazz!
May 21, 2018 6:37:18 pm 21  OMG1337 gg
May 21, 2018 6:35:47 pm 10  SPAZABAT YUUUP! ill wait with ya
May 21, 2018 6:35:43 pm 10  SPAZABAT YUUUP! nice
May 21, 2018 6:35:31 pm 946  Gator once at knife level i just wait until end
May 21, 2018 6:35:26 pm 10  SPAZABAT YUUUP! well
May 21, 2018 6:35:23 pm 10  SPAZABAT YUUUP! ouch
May 21, 2018 6:34:26 pm 21  OMG1337 fek
May 21, 2018 6:32:32 pm 10  SPAZABAT YUUUP! luv thy lords
May 21, 2018 6:32:09 pm 10  SPAZABAT YUUUP! stop talking about my gayness
May 21, 2018 6:32:02 pm 10  SPAZABAT YUUUP! yes he does,
May 21, 2018 6:31:54 pm 946  Gator gay jesus doesn't save
May 21, 2018 6:30:15 pm 1  [*DoGz*]ᴿ 420NECRO hello divi :)
May 21, 2018 6:30:11 pm 32  Divinity hey necro!
May 21, 2018 6:30:05 pm 10  SPAZABAT YUUUP! hold onb
May 21, 2018 6:29:58 pm 10  SPAZABAT YUUUP! haha
May 21, 2018 6:29:57 pm 1  [*DoGz*]ᴿ 420NECRO sup people
May 21, 2018 6:29:54 pm 21  OMG1337 its your mom
May 21, 2018 6:29:54 pm 32  Divinity mom a beast
May 21, 2018 6:29:52 pm 2,153  Sexi Ducku-Senpai Seriously fuck off
May 21, 2018 6:29:51 pm 946  Gator mom sure is good with a kitchen knife
May 21, 2018 6:29:50 pm 2,050  Silly Salamander This guy needs to leave
May 21, 2018 6:29:49 pm 1  [*DoGz*]ᴿ 420NECRO NEXTMAP
May 21, 2018 6:29:47 pm 3,417   nextlevel
May 21, 2018 6:29:46 pm 1  [*DoGz*]ᴿ 420NECRO GG
May 21, 2018 6:29:46 pm 872  Keroman My mom is the best
May 21, 2018 6:29:45 pm 2,050  Silly Salamander Omg fuck off
May 21, 2018 6:29:45 pm 10  SPAZABAT YUUUP! gg
May 21, 2018 6:29:44 pm 404  BlaZin gg
May 21, 2018 6:29:43 pm 10  SPAZABAT YUUUP! nice
May 21, 2018 6:29:43 pm 73  R3D gg
May 21, 2018 6:29:42 pm 1,064  CUTGOD gg]
May 21, 2018 6:29:41 pm 21  OMG1337 gg
May 21, 2018 6:29:30 pm 10  SPAZABAT YUUUP! jesus
May 21, 2018 6:29:26 pm 21  OMG1337 irtd
May 21, 2018 6:29:24 pm 21  OMG1337 rofl had that newb
May 21, 2018 6:26:36 pm 10  SPAZABAT YUUUP! Necro,
May 21, 2018 6:26:35 pm 32  Divinity mom opening a can of whoop ass
May 21, 2018 6:26:13 pm 2,050  Silly Salamander Stop mom i dont like that
May 21, 2018 6:26:12 pm 946  Gator i want cheesey poofs
May 21, 2018 6:26:11 pm 10  SPAZABAT YUUUP! ooops
May 21, 2018 6:26:07 pm 10  SPAZABAT YUUUP! mom did it again
May 21, 2018 6:26:07 pm 2,744  Derbs♕ OPASF
May 21, 2018 6:26:06 pm 1,064  CUTGOD damnit
May 21, 2018 6:26:03 pm 10  SPAZABAT YUUUP! gg
May 21, 2018 6:26:03 pm 3  HARDBALLS gg
May 21, 2018 6:26:03 pm 535  Crankaholic DAMNIT MOM!!!
May 21, 2018 6:26:03 pm 1,064  CUTGOD gg
May 21, 2018 6:26:02 pm 946  Gator yay mom
May 21, 2018 6:26:01 pm 3,417   mom op
May 21, 2018 6:26:01 pm 1,064  CUTGOD so close
May 21, 2018 6:26:01 pm 32  Divinity gg
May 21, 2018 6:26:00 pm 73  R3D gg
May 21, 2018 6:26:00 pm 1,968  GodwalK CK
May 21, 2018 6:25:59 pm 1,064  CUTGOD smh
May 21, 2018 6:25:57 pm 21  OMG1337 gg
May 21, 2018 6:24:08 pm 10  SPAZABAT YUUUP! nice
May 21, 2018 6:21:33 pm 1,064  CUTGOD LOL
May 21, 2018 6:21:24 pm 21  OMG1337 LoL
May 21, 2018 6:21:14 pm 73  R3D Surprised a CT won with OMG1337 on our team
May 21, 2018 6:21:14 pm 3,417   im gay
May 21, 2018 6:21:12 pm 535  Crankaholic damn mom... I knew I shouldn't have gotten you that mouse for xmas
May 21, 2018 6:21:11 pm 10  SPAZABAT YUUUP! nice
May 21, 2018 6:21:08 pm 568  Rui_Youtube_VgaGaming yay my mom won
May 21, 2018 6:21:07 pm 1,064  CUTGOD MOM GO BACK 2 1.6
May 21, 2018 6:21:02 pm 1,968  GodwalK gg
May 21, 2018 6:21:01 pm 1,064  CUTGOD mom noo
May 21, 2018 6:21:01 pm 10  SPAZABAT YUUUP! cheers
May 21, 2018 6:21:01 pm 32  Divinity gg
May 21, 2018 6:21:00 pm 535  Crankaholic I <3 (๏人 ๏)
May 21, 2018 6:21:00 pm 872  Keroman Woo, go mom
May 21, 2018 6:21:00 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud gg
May 21, 2018 6:20:59 pm 3  HARDBALLS gg
May 21, 2018 6:20:59 pm 535  Crankaholic gg
May 21, 2018 6:20:58 pm 10  SPAZABAT YUUUP! gg
May 21, 2018 6:20:58 pm 21  OMG1337 gg
May 21, 2018 6:20:10 pm 10  SPAZABAT YUUUP! nice
May 21, 2018 6:16:49 pm 10  SPAZABAT YUUUP! hahaha
May 21, 2018 6:16:45 pm 10  SPAZABAT YUUUP! mom on fire, hot
May 21, 2018 6:16:34 pm 10  SPAZABAT YUUUP! lol
May 21, 2018 6:16:24 pm 535  Crankaholic go mom
May 21, 2018 6:16:24 pm 1,064  CUTGOD she plays 1.6
May 21, 2018 6:16:22 pm 10  SPAZABAT YUUUP! nice
May 21, 2018 6:16:18 pm 535  Crankaholic I <3 (๏人 ๏)
May 21, 2018 6:16:18 pm 872  Keroman Nice, didn't even know my mom played
May 21, 2018 6:16:17 pm 535  Crankaholic gg
May 21, 2018 6:16:14 pm 2,050  Silly Salamander Lol
May 21, 2018 6:16:13 pm 1,064  CUTGOD NO SHE DIDNT
May 21, 2018 6:16:12 pm 32  Divinity gg
May 21, 2018 6:16:12 pm 4,093  mortalman2447 gg
May 21, 2018 6:16:11 pm 113  TheMichiganGambler gg
May 21, 2018 6:16:11 pm 10  SPAZABAT YUUUP! gg
May 21, 2018 6:11:17 pm 10  SPAZABAT YUUUP! they never die
May 21, 2018 6:10:54 pm 13  Buzz Killington GG SPAZ
May 21, 2018 6:10:51 pm 10  SPAZABAT YUUUP! thankz buzzy
May 21, 2018 6:10:49 pm 72  FlyingSquirrel gg
May 21, 2018 6:10:48 pm 32  Divinity gg
May 21, 2018 6:10:48 pm 4,093  mortalman2447 gg
May 21, 2018 6:10:47 pm 10  SPAZABAT YUUUP! gg
May 21, 2018 6:10:46 pm 1,064  CUTGOD gg
May 21, 2018 6:10:46 pm 113  TheMichiganGambler gg
May 21, 2018 6:09:09 pm 10  SPAZABAT YUUUP! sup
May 21, 2018 6:06:53 pm 113  TheMichiganGambler shit
May 21, 2018 6:06:19 pm 10  SPAZABAT YUUUP! BUZZZy
May 21, 2018 6:06:15 pm 13  Buzz Killington GG
May 21, 2018 6:06:14 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud gg
May 21, 2018 6:06:12 pm 72  FlyingSquirrel lol gg
May 21, 2018 6:06:12 pm 13  Buzz Killington LUCKY
May 21, 2018 6:06:11 pm 10  SPAZABAT YUUUP! nice one
May 21, 2018 6:06:09 pm 113  TheMichiganGambler gg
May 21, 2018 6:05:15 pm 10  SPAZABAT YUUUP! :)
May 21, 2018 6:05:13 pm 10  SPAZABAT YUUUP! oh hello
May 21, 2018 5:59:56 pm 13  Buzz Killington what up chu chu??
May 21, 2018 5:59:33 pm 139  420Noob haaaaa
May 21, 2018 5:59:32 pm 50  2wycked fuck i guess
May 21, 2018 5:59:31 pm 535  Crankaholic ff
May 21, 2018 5:59:27 pm 1,318  President's Choice gggggg
May 21, 2018 5:59:27 pm 3  HARDBALLS keep up the hard work guys
May 21, 2018 5:59:24 pm 139  420Noob gg
May 21, 2018 5:59:22 pm 32  Divinity gg
May 21, 2018 5:59:21 pm 3  HARDBALLS gg
May 21, 2018 5:54:13 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud scam
May 21, 2018 5:54:09 pm 3,889  leage legen graves HHHHHHHHHHHHh
May 21, 2018 5:54:08 pm 50  2wycked im pretty sure its cho phun
May 21, 2018 5:54:04 pm 3  HARDBALLS gg
May 21, 2018 5:54:03 pm 3  HARDBALLS zoo zoo
May 21, 2018 5:54:03 pm 32  Divinity gg
May 21, 2018 5:54:02 pm 183  Psychopathic_Shasta gg
May 21, 2018 5:54:02 pm 108  vulvotronic gg
May 21, 2018 5:52:41 pm 50  2wycked /tigerblood
May 21, 2018 5:48:10 pm 2,153  Sexi Ducku-Senpai how
May 21, 2018 5:48:09 pm 2,153  Sexi Ducku-Senpai music off?
May 21, 2018 5:48:09 pm 50  2wycked im the one who got raped
May 21, 2018 5:48:05 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud bitch
May 21, 2018 5:48:03 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud ty
May 21, 2018 5:47:59 pm 32  Divinity LOL
May 21, 2018 5:47:59 pm 183  Psychopathic_Shasta gg
May 21, 2018 5:47:57 pm 32  Divinity GG
May 21, 2018 5:47:57 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud :D
May 21, 2018 5:47:57 pm 72  FlyingSquirrel lmao
May 21, 2018 5:47:57 pm 2,010  dannybot gg'
May 21, 2018 5:47:11 pm 50  2wycked TIGER BLOOD
May 21, 2018 5:44:57 pm 10  SPAZABAT YUUUP! yo
May 21, 2018 5:44:14 pm 10  SPAZABAT YUUUP! 51 man
May 21, 2018 5:44:09 pm 10  SPAZABAT YUUUP! get those bass
May 21, 2018 5:43:58 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud XDDDD
May 21, 2018 5:43:50 pm 10  SPAZABAT YUUUP! pool party
May 21, 2018 5:43:41 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud but the cum floats right?
May 21, 2018 5:43:33 pm 10  SPAZABAT YUUUP! LOL
May 21, 2018 5:43:29 pm 10  SPAZABAT YUUUP! its good in the hood
May 21, 2018 5:43:22 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud xD
May 21, 2018 5:43:19 pm 10  SPAZABAT YUUUP! lol
May 21, 2018 5:43:14 pm 10  SPAZABAT YUUUP! get down!
May 21, 2018 5:43:13 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud hmmm Im afraid
May 21, 2018 5:43:03 pm 10  SPAZABAT YUUUP! :)
May 21, 2018 5:42:57 pm 10  SPAZABAT YUUUP! lol, moldy we know you swing both ways
May 21, 2018 5:42:54 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud :/
May 21, 2018 5:42:39 pm 10  SPAZABAT YUUUP! gg
May 21, 2018 5:42:37 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud can I swing if i just ate a dick?
May 21, 2018 5:42:32 pm 50  2wycked i'll FREAKIN' QUIT
May 21, 2018 5:42:29 pm 45  eZ␟ ➒➊➑ gg
May 21, 2018 5:42:28 pm 32  Divinity gg
May 21, 2018 5:42:28 pm 50  2wycked dude!
May 21, 2018 5:42:27 pm 1,166  MANTICORE gg!!
May 21, 2018 5:42:27 pm 183  Psychopathic_Shasta gg
May 21, 2018 5:40:40 pm 10  SPAZABAT YUUUP! he sold his ferrari for 120k on ebay about 10 years ago
May 21, 2018 5:40:08 pm 10  SPAZABAT YUUUP! shity
May 21, 2018 5:37:14 pm 79  **SinSemilla** Moldy Bud can I swing if I just ate a dick?
May 21, 2018 5:36:20 pm 50  2wycked is that a narc?
May 21, 2018 5:36:16 pm 50  2wycked who is zola
May 21, 2018 5:36:15 pm 109  Spazola ty
May 21, 2018 5:36:10 pm 10  SPAZABAT YUUUP! nice one zola
May 21, 2018 5:36:08 pm 183  Psychopathic_Shasta gg
May 21, 2018 5:36:08 pm 45  eZ␟ ➒➊➑ gg
May 21, 2018 5:36:06 pm 72  FlyingSquirrel wow
May 21, 2018 5:33:26 pm 10  SPAZABAT YUUUP! ncie
May 21, 2018 5:30:50 pm 10  SPAZABAT YUUUP! sup wicked
May 21, 2018 5:30:42 pm 671  p0яn | Snergle rapem e
May 21, 2018 5:30:36 pm 671  p0яn | Snergle ger
May 21, 2018 5:30:35 pm 671  p0яn | Snergle nig
May 21, 2018 5:30:33 pm 48  U Cryin Boy nasty
May 21, 2018 5:30:32 pm 50  2wycked im getting better
May 21, 2018 5:30:30 pm 10  SPAZABAT YUUUP! gg fun times
May 21, 2018 5:30:30 pm 671  p0яn | Snergle double fist it
May 21, 2018 5:30:29 pm 671  p0яn | Snergle rape my ass

Admin Options: